Årsmøte og kurs 2018

Kjære medlemmer. Årsmøte og kurs for 2018 nærmer seg, og her kommer litt praktisk informasjon i forbindelse med dette.

Kurs
Kurset for 2018 avholdes 28. februar – 1. mars ved First Hotel Victoria i Hamar. Hotellet ligger i gangavstand fra jernbanestasjonen, med nyrenoverte rom og moderne konferanseavdeling. Kursprogrammet er foreløpig ikke fastsatt, men vi vil publisere dette så snart det er klart. Kurset blir for øvrig samkjørt med Signal- og Teleteknikernes Forening, ettersom vi fikk mange hyggelige tilbakemeldinger på dette i 2017.

Årsmøte
Årsmøtet avholdes 28. februar kl. 1700. Etter årsmøtet blir det som vanlig middag og hyggelig sosialt samvær med kollegaer fra hele landet.

Påmelding
Påmelding sendes per mail til kursansvarlig Ann-Cathrin Evensen innen torsdag 25. januar. Deltakerbevis får du tilsendt etter påmelding. Kurset gir rett til permisjon fra jobb med lønn (kode 610), og utgifter i forbindelse med reise og opphold dekkes av foreningen.

Vi gleder oss til årets høydepunkt i 2018, og vi håper så mange som mulig har anledning til å komme!