Hovedmeny

Velkommen til årsmøte og kurs 2019

Kjære medlemmer

Tradisjoner er viktige å ta vare på, og Norsk toglederforenings viktigste og flotteste tradisjon er årsmøte og kurs som avholdes hver vår. Her samles togledere fra hele landet til faglige diskusjoner, sosialt samvær og avkopling. Nå nærmer vi oss igjen den tiden av året, og under kan du lese litt om årsmøte og kurs for 2019.

Kurs
Kurset for 2019 avholdes 13. – 14. februar ved Quality Hotel Klubben i Tønsberg. Vi starter som vanlig opp med lunsj kl. 12:00 på dag 1. Hotellet i Tønsberg er for øvrig sentralt plassert med god togforbindelse til både Sandefjord lufthavn Torp og Gardermoen. Kursprogrammet kommer vi tilbake til når dette er klart, men i mellomtiden kommer vi til å lage et Facebook-arrangement hvor diverse informasjon legges ut fortløpende etterhvert som det blir klart. Avslutning/hjemreise på dag 2 blir kl. 15:00. Årets kurs vil ikke bli samkjørt med Signal og teleteknikernes forening slik vi har gjort tidligere. Dette skyldes at STF avholder sitt årsmøte i mars, mens vi i henhold til våre vedtekter må avholde årsmøte i februar.

Årsmøte
Årsmøtet avholdes 13. februar kl. 1700. Etter årsmøtet spiser vi middag sammen (kl. 19:30) og hygger oss utover kvelden.

Påmelding
Send påmeldingen din per epost til Ann-Cathrin Evensen innen onsdag 23. januar. Deltakerbevis får du i retur etter påmeldingen. Kurset gir rett til permisjon fra jobb med lønn (kode 610, bruk deltakerbeviset som fraværsdokumentasjon), og alle utgifter i forbindelse med reise, opphold og bespisning dekkes av foreningen.

Vi ser frem til å møtes i Tønsberg!

, ,

Comments are closed.